20. maj 2012

Længe siden sidst.....

Uha jeg har dårlig samvittighed.
Det er så længe siden at jeg har lavet et indlæg faktisk en hel mdr. Men jeg har bare haft så travlt med alt muligt andet, så der har ikke været overskud til bloggen, men den har hele tiden været i mine tanker.
Jeg har ikke fået lavet noget i candywrap den seneste tid, faktisk har jeg slet ikke haft tid til at være kreativ, så jeg er lige ved at boble over af kreativ energi. Arbejds energien kniber det desværre med, men mon ikke det kommer når nu vejret bliver bedre.

Vi skulle til bryllup i lørdags ved genboen. Brudeparret ønskede sig kun gavekort, hvilket i mine øjne er lidt kedeligt, men det var hvad de havde brug for, så skulle de selvfølgelig også have det. Men istedet for bare at komme med en kuvert, synes jeg at de også skulle have et eller andet sjovt.

Så kom det lille kreative gen op i mig. Når nu jeg har lavet diapercakes til babyer så måtte man da også kunne finde på noget til et brudepar. Det blev til denne toiletpapirs bryllupskage.
Synes selv den blev ret god, og de synes den var fantastisk, så det var jo perfekt. Den blev efterfølgende pakket pænt ind i cellofan.

Beklager kvaliteten af billedet det er endnu et mobilbillede

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...