24. april 2012

Tisue box eller snotboxen

Jeg får tit skøre ideer om natten, en nat fik jeg ideen om,
 at jeg skulle lave en box til servietter i candywrap.
 I kraft af mit job er jeg stor forbruger af dem.
Der er altid lige en med snotnæse, en bussemand på fingeren eller
bare sjavl i hele hovedet :)
En aften forleden hvor jeg sidder og folder,
 kom det pludselig til mig hvordan den skulle se ud.
Min uge er statet med at jeg må ligge i min seng.
Jeg har ondt i halsen og ørene og dertil hørende snotnæse,
 så hvad var mere oplagt end at begynde på "snotboxen"
Synes selv at den er blevet ret go.
Den er lavet i 2 dele.

Bunden ser således ud.
Den er lavet så der lige nøjagtigt er plads til at sætte en toiletrulle ned i.
Man tager efterfølgene paprullen ud så man kan trække papir op.
Toppen ser således ud.
Den er ikke syet sammen i krydset i midten for der skal papiret komme op.
Synes i starten at papiret "kørt" lidt stramt og let gik over, 
så jeg har bukket lidt i snipperne,
nu er den blevet lidt blødere i det så det nemmere kan komme op.


5 kommentarer:

  1. Super fin ide!
    Nej, den har jeg godt nok ikke set før :o)

    SvarSlet
  2. hvor er den sjov :)
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Hvor er den sej.

    Sikke en fed ide ;)

    SvarSlet
  4. Tak alle sammen. Ja synes også selv det var en meget sjov ide.
    Og så er den jo temmelig funktionel især for mig ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...