2. juni 2012

Av min r..

Skal da lige hilse og sige at vi fik en oplevelse uden lige idag.
Søredningstjenesten fik ny station idag. I den by hvor min far er havnefoged og den fine båd skulle døbes idag af borgmesteren. Vi skulle selvfølgelig med og se vidunderet. Hold nu op en båd, sikke hestekræfter. Nu var det jo ikke specielt stille vejr idag, men det er den jo bygget til, og vi var jo selvfølgelig nogen som gerne ville prøve en tur.


Min mand kom med i første runde, det er ham der hopper op og ned i stævnen, og det så jo sjovt ud fra land.Så vi var da lige en 3 tøser som syntes at det måtte vi da også prøve. Så på med vestene og så afsted og det kom vi. Ham der sejlede spurgte om det var os der skulle have den vilde tur og ja ja det var det jo. OG TAK DET FIK VI.
Av min røv siger jeg bare. Vi sad i bunden af båden og holdt godt fast, men når vi fløj hen over en bølge landede vi med et ordenlig bank på røven igen :) Er sikker på at jeg har fået blå mærker :)
Men jeg må sige at jeg er overrasket over hvor stabilt sådan en båd ligger i vandet, for selv om han vendte båden for fuld fart og i høje bølger tippede den ikke det mindste, den fløj nærmest.
For dem der skulle have lyst så kom det da også lige i TV2 fyn nyhederne og kan ses HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...