25. oktober 2011

Efterårsferie og snart JUL argh....

Ferien er vel overstået. Jeg har knoklet som en gal og stort set ikke holdt ferie.
Jeg har lavet mig en "bryggers" da det jeg har er super lille. Men man kan også vælge at kalde det et grovkøkken da det egentligt også er det. Det tog det meste af ferien da skabe skulle rives ned og flyttes og sættes op igen og jeg skulle ordne det hele selv da min mand har fået en arbejdes skade med skulderen og intet må lave. Det foregik i mit tempo og tog så meget af gangen jeg nu orkede derfor tog det også det meste af ugen og lave det rum.... Men det er blevet super godt :o)
Synes nu det var en smule hårdt mandag morgen især når man så har knoklet hele ferien og stort set ikke har fået nydt ferien på nogen måde men noget godt kom der da ud af det.
P.S manden er meldt klar af kiropraktoren igen det var ikke så alvorligt som først antaget. Billeder vist intet ødelagt men en masse forstuvet, men det kan nu også gøre ondt nok. Men han er "back in duty".
Nu nærmer julen sig hastigt. Det gik lige op for mig da jeg i sidste uge blev ringet op af en sød kollega og blev spurgt om jeg ikke kunne tænke mig en bod på Julemarkedet i hallen.
Uha jamen det er jeg da slet slet ikke klar til eller er jeg.....nåh må tage det med jeg har og så er det jo det.
Har aldrig prøvet sådan noget med en bod før og kan ikke fordrage at sælge ting til folk så jeg har allieret mig med min søster for hun er en knag til sådan noget. :o)
Bliver spændende at se hvordan det spænder af. I skal nok høre nærmere.
Og bare lige så i ved det så er der kun 2 mdr. til JUL.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...