31. oktober 2011

Julemarked

Hmm så fik en sød kollega da lige lokket mig til at være med på et lille Julemarked så det er ikke sikkert jeg kommer meget herind det næste stykke tid, for der er jo mange ideer som jeg skal se om jeg kan nå at få udført så de kan komme med. Meen der er jo kun en lille bitte mdr til uha tror ikke jeg kan nå det for der er så meget jeg gerne vil have med....
Her i weekenden var jeg på Kreative dage messen både lørdag og søndag og det gjorde det jo bestemt ikke bedre for der kom det jo væltende med indput og ideer. Fik også handlet lidt for der er jo altid et eller andet man ikke lige kan leve uden :o)
Skal se om jeg får tid til at smide nogle billeder herind hen af vejen af alt det jeg lige går og laver, men tør bestemt ikke love noget.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...