5. august 2012

Loppemarked

Har for første gang i mit liv haft en bod på et loppemarked.
Havde samlet alt hvad jeg havde af legetøj. bøger og tøj som jeg ikke brugte mere. Alle mine tasker kom også med og svigerfars Honning.
Nøj hvor var jeg spændt og havde sommerfugle i maven, for det er bare ikke lige mig sådan at stå og slynge priser ud og hvad så hvis de sagde at det ville de ikke gi, hvor langt skal man gå ned osv. Men det gik over alt forventning. Der gik helt sport i det da jeg først kom igang. Dog tror folk at næsten nye ting også er gratis.
Jeg har tjent lidt og det har været en dejlig dag lige i solen på Odense Havn. Men føj det har også været varmt, er lidt kogt i hovedet.
I al min iver glemte jeg at tage billeder så det må i desværre have tilgode til næste gang, for der bliver bestemt en næste gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...