23. juli 2012

Gok gok gok

Der er godt nok gået høns i den. Men hold nu op jeg synes det er hyggeligt at have sådan et par damer gående.
Når jeg åbner terassedøren kan de åbenbart høre det er mig der er på vej for de går helt agurk. ( altså i den anden ende af haven ) Nok fordi jeg har noget med til dem hver gang. Hønsen har boet ved os en uge nu og jeg har da aldrig mødt mere tamme høns. Hvis man altså kan snakke om at høns er tamme. Når jeg kommer ind i hønsegården flokkes de rundt om mig, flere af dem "skubber" til mig fordi jeg skal nusse dem. Når jeg så sætter mig på hug kommer de alle hen for at snakke på nær en hun er ikke helt tryg ved mig og det er ellers hende der bestemmer i hønsegården. Måske derfor hun ikke kan li mig ;)
Den anden dag sad jeg så på hug og nussede og nussede, så fløj en af dem gudhjælpe mig op og satte sig på min skulder.... det er jo ikke papegøjer jer har erhvervet mig altså hi hi.
Nåh men hyggelige det er de nu.
Og så er der jo lige den bonus at vi får 4-5 æg om dagen men de varrierer noget i det som i kan se på billedet men godt smager de....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...