7. december 2011

Julemarkedet gik over al forventning

Julemarkedet den 1 dec. gik over al forventning. Jeg fik vist mine ting frem og også solgt en del.
Jeg havde lavet 6 glas med nissenumser de var væk på 20 min folk var helt vilde med dem. Der var flere henne og spørge om jeg ikke havde flere med men nej desværre, troede jo slet ikke det var noget.....
Solgt også godt af mine til og fra kort og af julekortene. De flettede lysestager røg også allesammen. Det eneste jeg faktisk ikke solgte så meget af var taskerne, solgte kun en enkelt men det gør ikke spor, det kommer nok en anden go gang. De bliver lagt herind i løbet af det næste stykke tid, når jeg lige får sat tid af til det....

Har reddet mig en slem omgang Kold Lungebetændelse og den er godt nok genstridig. Jeg har fået antibiotika siden mandag og det går meget langsomt fremad. :o( Har bare siddet i min seng det meste af tiden for kan ikke ligge ned så kan jeg slet ikke få luft. Har jo slet ikke tid til det pjat for skal da nå en masse her inden jul.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...