14. december 2011

Imens jeg har været syg...

....Er der ikke sket det helt store ud over at jeg har prøvet på at blive rask så hurtigt som muligt, men det tager godt nok lang tid sådan noget kold lungebetændelse... Hoster stadig men det kunne blive ved i op til 4 uger sagde lægen. Puh ha det tapper mig for energi at hoste sådan hele tiden. Og så blev der da lige tillagt en fibersprængning i ryggen af selv samme hosteri..
Nåh men mens jeg var syg var der nu alligevel en lille sjov ide som tog form i mit hoved. I dagens Danmark er der mange der går ind for genbrug incl mig selv på visse områder altså ;o)
Kunne man evt. samlet hobby/håndarbejdmaterialer ind og så åbne en hobbygenbrugsbutik hvor folk kunne komme og købe (meget billigt) lige de materialer, de lige stod og manglede, og som andre var på vej til at smide ud fordi de havde tabt interessen eller bare havde alt for meget. ???
Den ide må der vist tænkes lidt mere på men nu er det lige julen det drejer sig om. Er kommet helt bagud pga alt det sygdom. Fik idag taget hul på noget af det og kogt rødkål for første gang i mit liv og den blive sgu godkendt af mande. Men så var batteriet også brugt, sætter mig lige til opladning en 7-8 timer i nat. :o)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...