6. januar 2013

Bidt af Slægtsforskning

Her her været umådeligt stille fra min side af.
Jeg har gået igang med at slægtsforske på min fars side af familien og hold nu op man bliver bidt af det og så tager det bare alt ens tid det er helt vildt.
Jeg bruger programmet her, det er nemt og så er det gratis, men kan dog betale og så få meget mere ud af det. Det gode er at det selv søger efter matches når du har indtastet oplysninger. Man skal dog passe på for den finder også nogle hvor man tænker at det er den rette person og så er det ikke :)
Slægtsforskning er jo bestemt ikke nemt, men lidt ligesom et puslespil som ikke rigtigt bliver færdigt men som man bliver ved med at finde brikker til.
Er allerede nået 9 generationer tilbage. Men har kun samlet infor for 4 generationer og der har været rettelser undervejs.
Der bliver desværre ikke tid til så meget andet Hobby undervejs men kan jo være jeg har brug for en pause af og til og vender tilbage til noget af det andet Hobby jeg plejer at lave.

Nogle af jer andre der Slægtsforsker og evt har nogle gode ideer eller fif.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...