5. november 2012

Nissenumser skal der til i massevis..

...men der er nu ikke så mange endnu.
Skal have lavet en masse af disse søde nissenumser. Hvis alt går vel har jeg en bod på et lokalt Julemarked den 25 november. Men der sker ikke så meget lige nu for jeg er ramt af noget lægen kalder en løs øresten så jeg er mega svimmel konstant selv når jeg sover :( Lægen har idag prøvet at ryste den på plads og jeg må derfor intet fortage mig i 24 timer heller ikke ligge ned. Så skal sidde op og sove. Det bliver noget af en udfordring og mon jeg får sovet særligt meget. Hvis ikke det er bedre imorgen tidlig skal jeg ringe igen for så skal jeg til ørelæge :(
Har dog fået syet lidt nissenumser idag men ikke mange for bliver så hurtigt træt når jeg hele tiden føler at jeg sidder i en karrusel.
Der skal nok senere komme flere billeder af nissenumserne og det færdige resultat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...