25. marts 2012

Har brug for hjælp....



Syns jo at her skal være lidt påske pyntet så man kan se at det er påske.
Det med påskepynt er åbenbart noget der kommer når man bliver ældre (og jeg er ikke gammel). Har ikke tidliger gjort noget ud af at pynte til påske men nu synes jeg pludselig at det hører sig til.

Jeg ejer INTET påskepynt overhovedet og da jeg ikke går ind for at man bare køber noget som man kan pynte med søger jeg inpiration til noget hjemmelavet og gerne noget nyt og spændende.
Og jeg er jo som altid ude i sidste øjeblik så det må gerne være nemt også :)

Nogle der har nogle gode ideer??? så kom gerne med dem eller link til sider med påske pynt.

Så disse super søde æg Her måske jeg skulle prøve at lave nogle af dem. Mon jeg kan hitte ud af
det :)
Disse her kyllinger er også søde

forsythia grene i en flot vase er pænt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...