26. februar 2012

Så fløj den weekend...

 
Fredag da jeg fik fri var der gjort rent og manden manglede kun at støvsuge :). Så kan der nydes weekend.
Mine piger kom hjem fra deres far kl 19 så blev der ellers hygget, havde jo ikke set dem en hel uge.
Dejligt at få dem hjem.
Lørdag skulle vi passe min lille nevø (3,5 år) hans mor skulle til hundeudstilling og faderne skulle male hus, så det var nemmest hvis han lige fik en hyggelørdag hos sin moster.
Han var om eftermiddagen en tur i skoven med sin onkel, de gik en tur med hunden.
Hjem kommer den lille gut med blomster til sin moster.

Elsker den lille gut.
Foto
Det var disse to små vintergækker.

Om eftermiddagen måtte jeg lige sluge en kamel eller to. Min store datter ( kun 14 år) kom og spugrte om hun måtte tage til videoaften hos en fra parellelklassen og om hun måtte sove der. Det var en dreng!!! Godt nok skulle de sove to piger og fire drenge der. Men må da indrømme at det ikke lige var noget jeg syntes godt om. Aftalen blev at hun ikke sov der og at hun så måtte være der til kl 01:00 og blev hentet og kørt hjem sammen med venninden som også skulle hjem.
Er det bare mig eller bliver de hurtigt store idag uha uha. Godt jeg har en utrolig fornuftig pige men var nu ikke helt med på ideen alligevel. Men må jo nok i nærmest fremtid sluge et par kameler. Jeg har jo selv været i den alder for kun 20 år siden meeennnn.........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...