26. januar 2012

1 projekt i år er færdigt

Foto
                                                  
Så blev årets første projekt færdigt.
Et barnevogns/lift - tæppe men må jo nok hellere indrømme at jeg har snydt lidt.
Jeg begyndte i december men nåede ikke så meget op til jul,
fik faktisk kun lige startet på det og så blev det lagt til side igen.
Tæppet er hæklet ud fra opskriften HER, det er bare ikke helt lige så stort.

Har lige fået en ordentlig stak kaffeposer
så nu skal jeg igang med at vaske dem alle.
Må vist hellere få gang i fletningen igen.
Det er så næste projekt. At få flettet af alle de poser jeg har liggende.
Tror jeg vil begive mig i kast med en kurv eller et penalhus.
Hvis du selv vil prøve er der en helt kanon instruktion HER 
God fornøjelse.
Foto

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...