31. december 2011

GODT NYTÅR

...Til jer alle.
Her er dagen startet med at vi har sunget fødselsdagssang for min store datter Cecilie som bliver 14 år idag. Hun blev vækket på sengen og fik sin gave.
Mine forældre og svigerforældre kom kl. 10 til en gang morgenmad. Så hun kunne nå at blive fejret lidt inden de skulle til deres far. Hun fik nogle lækre bløde pakker. Hun havde ønsket sig tøj og tror hun fik lige det hun havde ønsket sig.
Min "lille" pige på 14 år

Aftenen i aften skal min kæreste og jeg tilbringe sammen med nogle gode naboer.
Menuen ser således ud:
Forret:       Rejecocktail
Hovedret:   Helstegt oksmørbrad med hasselbagte kartofler.
Dessert:     Nødskål med is og frugter.

Helt i 80´ernes ånd :o)
GODT NYTÅR TIL JER ALLE SES I 2012

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...