4. oktober 2011

Der er gået Gul og Gratis i den

Så fik jeg mig taget sammen og sat en masse på Gul og Gratis. Har så meget tøj der aldrig er blevet brugt, eller kun er brugt meget få gange, som bare ligger fordi jeg ikke kan passe det mere. Ærgerligt, men så kan jeg måske få lidt for det, ved at sætte det på nettet. Gul og Gratis
Synes selv jeg har været lidt aktiv idag, for jeg har fået syltet 4.5 kg rødbeder. Syltede 3 kg for 14 dage siden. Men der har vi kun et glas tilbage, for der er givet nogle væk og vi har selv spist det første glas. Dagplejebørnene er vilde med rødbeder. Så jeg kan jo godt regne ud at der ikke engang er nok i de glas jeg har lavet idag, hvis det skal holde helt til næste år. Hmm må vist ud og have fat i nogle flere rødbeder.


Hov forresten bagte da også lige en æblekage som belønning til min store datter som fik 10 i en danskopgave. Det er bare så flot.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...