27. september 2011

Længe siden

Så gik der næsten en hel ugen inden jeg fik mig taget sammen til at skrive igen. Men der er også sket en masse.
Forhaven er blevet jævnet ud og gjort klar til at der skal sås græs. Jeg har fået lavet stenbed ved postkassen så det passer sammen med det andet i forhaven. Nu er vi begyndt at male udhæng og vinduer. Claus har slebet og grundet vinduerne på 1 salen 2 gange så nu er de klar til hvid maling :o) Jeg maler udhæng lige så jeg har helt lange   arme og det skal desværre have 3 gange for at dække den røde farve men det bliver bare så pænt.
Så der er desværre ikke meget tid lige nu til det kreative men det er jo også med at få tingene ordnet nu hvor vejret er til det så må hobbyen vente.
Tror min mand er ekstra glad for mig idag. Jeg har lavet brunkål til ham det elsker han. ......
Skal nok lige få taget mig sammen til at smide nogle billeder på.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...