14. december 2017

Hvad er der dog sket....

Ja faktisk en hel del.
Der har slet ikke været tid og overskud til bloggen i flere år, så den var faktisk næsten gået i glemmebogen. Ved et tilfælde kommer jeg forbi et gammelt opslag på en anden blog som så henviser til mig og min blog. Så er verden alligevel ikke så stor.
2018 må blive året hvor jeg får opdateret min blog og får givet mig tiden til at skrive lidt om alt det kreative jeg fortager mig. For meget er sket på den front de sidste par år.
Men helt store interesse ligen nu er at strikke og hækle. Men af og til sukker der også andet op.

Har jeg mon mistet mine følgere ??😊 ja så det faktisk forståeligt for når man ikke er aktiv i så mange år så gider man da ikke følge med. Håber dog der stadigvæk er nogle få tilbage og nye skal være hjerteligt velkommen til.

Kan i alle have en rigtig Glædelig Jul og et godt og lykkebrinende Nytår
Vi skrises ved i 2018

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...